Thursday, 3 November 2016

"ONLINE REVOLUTION" ("JENAMA UNTUK SEMUA") dari LAZADA

No comments


LAZADA merupakan destinasi membeli belah terkenal di Asia Tenggara.
Bukan hanya di Malaysia, malah Singapura,Thailand,Vietnam, Filipina dan Indonesia.
Lazada juga adalah salah satu medium membeli belah tersibuk sepanjang tahun.
Menyediakan lebih dari 1000 jenama yang semestinya memberi peluang pilihan yang pelbagai. 
sekarang semua di hujung jari...mudah dan pantas kekdahnye..

Tahun ni Lazada kembali dengan "Online Revolution" yang mana akan berlangsung selama sebulan..
Kempen ini dah pun bermula sejak dari December 2012.
lame tu...kirenye banyak tahun dah diorang buat kempen ni..sape yang tak aware tu rugi...
jadi tahun ni Lazada kembali dengan tema "Jenama untuk Semua".
Bila?? dah start dah ni...

bermula 11 November 2016 hingga 14 Disember 2016


http://www.lazada.com.my/
jom terjah!!!!
macam2 ada...
Online Revolution akan disambut dan dilancarkan secara serentak 
di enam negara termasuk Malaysia sendiri..
Antara negara lain juga terlibat dengan jualan ini termasuk Indonesia, Singapura, Malaysia, Thailand, Vietnam, dan Filipina. 
Jenama-jenama yang terlibat yang semestinya dinantikan termasuklah Drypers, Prodiet, Microsoft, ZTE, Goon, Bosch, Tesco,Mattel, Sports Direct dan banyak lagi..




start je kempen ni Drypers la benda pertama saya beli..
oppsss..xde anak tapi masih ramai mintak saya jadi personal shopper kt Lazada..hihi
  Para pengguna juga berpeluang memenangi hadiah lumayan..
paling  menarik perhatian traveller macam aku ni adalah penerbangan percuma dari AirAsia BIG.
selain dari itu ada juga disediakan hadiah  tawaran istimewa 
dari DiGi, Maxis, Domino's Malaysia, Caltex, HSBC, CIMB, TGV Cinemas dan Maybank.

antara jualan terbesar yang dinantikan oleh semua.
bagi pendapat peribadi juga, saya amat mengagumi servis dan kualiti produk dari Lazada.
tak mustahil Lazada menjadi medium membeli belah kegemaran ramai.
tak perlu beratur di outlet2 kegemaran anda..
semua hanya di hujung jari anda..gitu..

sepanjang tahun juga Lazada tetap memberi diskaun terhebat yang mampu menarik perhatian pembeli..
jadi dengan adanya tawaran setahun sekali ni pastinya menarik lebih ramai untuk mengunjungi medium jualan di dalam talian ini..   

Bagi isu pembayaran secara online???
Jangan risau dengan masalah transaksi untuk jualan akhir tahun ni..
Lazada menyediakan customer service 24 jam bagi membantu 
kelangsungan pembelian anda dalam talian.
jom serbu!!! 

Psssttt: Now, i'm the big fan and customer of Lazada sambil2 kumpul Big Point AirAsia..hiks..

No comments :

Post a Comment